چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

گزارشی بدون آمار!

کشفیات اجرای طرح رصد و پایش و نظارت بر تامین و توزیع دارو و واکسن‌ در ارومیه

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه از اجرای طرح رصد و نظارت بر تامین و توزیع دارو و واکسن‌ در این شهرستان خبر داد. لکن آماری از اعداد و ارقام و سایر جزئیات از سوی وی و اداره کل دامپزشکی آذربایجان غربی منتشر نشده است.
کد خبر  9314
خبر روز

به گزارش فاخته، در خبر منتشر شده از سوی روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آدربایجان غربی آمده است:

دکتر حقیقی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان ارومیه گفت: حفظ و حراست از حقوق مصرف کنندگان از جمله وظایف دامپزشکی جهت حمایت از مصرف کنندگان می باشد.

وی با بیان آنکه نظارت و بازدیدها منظم و مستمر کارشناسان دامپزشکی از داروخانه های دامپزشکی در شهرستان ارومیه بصورت مستمر صورت می گیرد؛ گفت: در اجرای طرح رصد و پایش و نظارت بر تامین و توزیع دارو و واکسن‌ توسط کارشناسان دامپزشکی توسط کارشناسان ضمن بررسی وضعیت نگهداری دارو و تاریخ آن ها، در صورت مشاهده داروها و واکسن های دام و طیور تاریخ گذشته، فاسد و تغییر رنگ و شکل داده شده، ضمن جمع آوری نسبت به معدوم سازی و خارج کردن آن ها از چرخه مصرف اقدام می کنند.

دکتر حقیقی اظهار داشت: طی بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این شبکه از یکی از داروخانه های دامپزشکی در سطح شهر مقدار متنابهی داروهای فاقد هویت و تاریخ منقضی، واکسن، داروهای انسانی و... کشف و ضبط گردید که پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال گردید. 

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی در پایان افزود: ضروری است دامداران ضمن خرید دارو از مراکز معتبر و دارای تاییدیه دامپزشکی، هنگام خرید دارو و همچنین در زمان مصرف آن به تاریخ مصرف دارو دقت نمایند و از مصرف داروی تاریخ گذشته برای درمان دام خودداری نمایند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.