چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

کشف و ضبط 25 تن سویای دامی اختلاطی و بی کیفیت در مشهد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد گفت: طی بازدید های سرزده کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه از کارخانجات و انبارهای خوراک دام، مقدار 25 تن کنجاله سویا اختلاطی و بی کیفیت که از نظر ارگانولپتیک فاقد شرایط استفاده در خوراک دام بود، کشف و ضبط شد.
کد خبر  9295
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر محمد سیاح  با بیان این خبر اظهار داشت: کارشناسان این شبکه با بازدید و نمونه برداری های سرزده و تصادفی از نهاده های موجود در کارخانجات و انبار های خوراک دام، کیفیت مواد غذائی مصرفی جهت تغذیه دام ها را بررسی می نمایند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

وی یادآور شد: کیفیت نهاده های دامی بطور مستقیم در سلامت دام و به شکل غیر مستقیم با مصرف شیر و گوشت دام، بر سلامت انسان اثر گذار بوده، لذا به جهت صیانت از سرمایه های دامی کشور و همچنین تضمین سلامت فرآورده های خام دامی استحصالی از آن، کارشناسان این شبکه بر مراحل دریافت، تولید و توزیع نهاده های دامی به شکل مستمر نظارت می نمایند.

 
خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.