رئیس شبکه دامپزشکی مشهد:

مقرر شد پروانه بهداشتی فعالیت کلینیک های دام کوچک و خانگی صادر و مشکلات همکاران بخش خصوصی در مشهد در این حوزه مرتفع گردد

دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد در خلال برگزاری چهارمین جلسه شورای عمومی کارکنان این شبکه که به مناسبت گرامیداشت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم برگزار گردید، به جایگاه استراتژیک سامانه های کاربردی دامپزشکی اشاره نمود و گفت: امروزه سامانه های مجموعه دامپزشکی علاوه بر رفع نیازهای داخلی جهت انجام خدمت رسانی، شاخص ارزشمندی در حوزه تنظیم بازار فرآورده های خام دامی محسوب می شود.
کد خبر  9259
خبر روز

به گزارش فاخته، وی در ادامه از عملکرد واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی شبکه دامپزشکی مشهد در کسب رتبه استانی در حوزه فعالیت های مرتبط تقدیر نمود و گفت: کنترل و پیشگیری از رخداد بیماری های دامی و بیماری های مشترک بین انسان و حیوان یکی از اهداف کلیدی مجموعه دامپزشکی است که این مهم بدون تلاش و کوشش همکاران واحد بهداشت و مدیریت بیماری های دامی محقق نخواهد شد.

سیاح در ادامه از عملکرد همکاران واحد صدور پروانه به جهت فعالیت موثر در ثبت اطلاعات و مستندات در درگاه ملی مجوزها نیز تقدیر نمود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد به تکریم ارباب رجوع و پیشه نمودن صبر و شکیبایی در انجام وظایف محوله اشاره نمود و اظهار داشت: بر همه ما لازم و واجب است در هنگام مراجعه شهروندان جهت دریافت خدمات با صبوری به سخنان آن ها گوش فرا داده و با روی خوش برخورد نماییم.  

سیاح سپس به برگزاری با شکوه روز عید سعید قربان اشاره نمود و ابراز داشت: واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه توانست با هم دلی و هماهنگی های بین بخشی لازم، روز عید سعید قربان و اجرای سنت حسنه قربانی را به نحو احسن و با شکوه تر از سنوات قبل به مرحله اجرا در آورد که بر خود لازم می دانم از همه همکارانی که در این روز عزیز و این عید بزرگ همکاری داشته اند، تشکر نمایم.

این  مقام مسئول در ادامه از تعاملات ارزنده با دستگاه قضا و دادرسی شهرستان صحبت نمود و یادآور شد: با پیگیری های انجام شده مقرر شد پروانه بهداشتی فعالیت کلینیک های دام کوچک و خانگی صادر و مشکلات همکاران بخش خصوصی در این حوزه مرتفع گردد.

وی سپس به ارائه مجوزهای بهداشتی فعالیت از طریق درگاه ملی مجوزها اشاره و افزود: واحد صدور پروانه این شبکه توانسته است با فعال نمودن کاربری های کارشناسان خود در درگاه ملی مجوزها و مطابق با آخرین قوانین و دستورالعمل های مربوطه نسبت به صدور پروانه های بهداشتی اقدام نماید و فرآیند و روش های ارائه خدمات بهداشتی دامپزشکی را بر اساس مصوبات ابلاغی کوتاه نماید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

سیاح در ادامه این جلسه با اهدائ لوح سپاس به تعدادی از همکاران شاغل در اداره دامپزشکی مشهد از فعالیت های ارزنده این عزیزان تقدیر به عمل آورد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دکتر مهرداد ملایی
    می گوید:
    سپاس و خسته نباشید به دکتر سیاح که همیشه پیگیر مشکلات بخش خصوصی بوده و هستند.
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.