عامل توزیع گوشت‌های آلوده در بندرعباس دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: با هوشیاری و تلاش پلیس امنیت عمومی هرمزگان عامل توزیع گوشت های آلوده شناسایی، دستگیر و واحد صنفی وی پلمب شد.
کد خبر  9237
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ مهدی بشارتی گفت: در پی وصول یک مورد گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی به هویت معلوم در بندرعباس بدون رعایت ملاحظات بهداشتی اقدام به توزیع گوشت‌های آلوده و کمتر از قیمت واقعی در بازار می‌نماید، موضوع بصورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به وجود برخی نارضایتی‌های عمومی و مردمی دراین خصوص، مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با گشت زنی‌های پنهان ضمن شناسایی واحد صنفی مورد نظر با تشکیل تیمی و با هماهنگی قضائی وحضور کارشناس دامپزشکی به محل اعزام و در بازرسی از واحد صنفی ۱۰۵ کیلو گوشت آلوده و غیر قابل مصرف کشف و ضبط کردند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

سرهنگ بشارتی ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری شهروندان با پلیس در شناسایی و کشف جرایم، بویژه در حوزه تخلفات صنفی، اظهار داشت: در این رابطه ضمن پلمب واحد صنفی متخلف، عامل توزیع گوشت‌های آلوده نیز دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.