افزایش 22 درصدی تعرفه واکسیناسیون دام سبک و سنگین نسبت به سال گذشته؛

تعیین تعرفه های ابلاغی" برونسپاری خدمات بخش خصوصی " در شش ماه اول سال ۱۴۰۳

در رابطه با تغییر و بازبینی تعرفه‌های برونسپاری خدمات قابل واگذاری به بخش غیر دولتی مطابق ماده ۲۴قانون خدمات کشوری ،معاون توسعه و مدیریت منابع دکتر ایوب دارابی گفت: طی جلسه ای با اعضا کمیته برونسپاری خدمات به بخش غیر دولتی با موضوع تعیین تعرفه مطابق وضعیت اعتبارات موجود و در راستای افزایش سطح مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرحهای پیشگیرانه دامپزشکی در سال جدید نرخ کارکرد بخش خصوصی دامپزشکی در قراردادهای فی مابین تعیین و به تصویب رسید.
کد خبر  11252
خبر روز

به گزارش فاخته، وی ادامه داد :در این زمینه دکتر احمدی مدیرکل دامپزشکی استان نیز ضمن ارائه رهنمودهای لازم  در خصوص استفاده از تمام ظرفیتها به منظور افزایش مشارکت بخش خصوصی و نیز پوشش حداکثری خدمات دامپزشکی در جامعه هدف مطالبی ارائه نمود و در پایان  تعرفه واکسیناسیون دام سبک و سنگین نسبت به سال گذشته  بیش از ۲۲درصد افزایش  یافت.
 وی در رابطه با تعرفه واکسیناسیون نیوکاسل طیور بومی نیز  گفت :مقررگردید تعرفه واکسیناسیون نیوکاسل طیور بومی ۲۰درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.
  معاون توسعه و مدیریت منابع گفت:تعرفه های ابلاغی مربوط به شش ماه اول سال بوده و درخصوص شش ماه دوم سال براساس وضعیت اعتبارات سال جاری متعاقبا تصمیم گیری خواهدشد. 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

 دکتر دارابی گفت: جای امیدواری است این موضوع بتواند تا حدودی گره‌گشای فعالان بخش خصوصی و ترمیم کننده فعالیت بخش خصوصی دامپزشکی باشد

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.