دو انتصاب جدید در اداره کل دامپزشکی استان اردبیل

سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی و نیز سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی اداره کل دامپزشکی استان اردبیل منصوب شدند.
کد خبر  11239
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی اردبیل، دکتر مهدی فیضی مدیر کل دامپزشکی استان اردبیل با صدور احکامی جداگانه دکتر مهران پدر نژاد را به عنوان سرپرست اداره نظارت بر بهداشت عمومی و موادغذایی و دکتر محسن سعیدی را به عنوان سرپرست اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی منصوب کرد.

در بخش مشترک هر دو این انتصاب آمده است:

امید است با اتکال به قدرت لایزال الهی در ظل توجهات حضرت بقیه ا... اعظم ( روحی و ارواحنا له الفدا )  تحت زعامت مقام عظمای ولایت، حضرت ایت... العظمی امام خامنه ای ( مد ظله العالی )  در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفق و موید باشید.

 دکتر مهران پدر نژاد مسئولیت هایی نظیر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی و رئیس اداره دامپزشکی شهرستان اردبیل را در کارنامه فعالیت خود دارد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

شایان ذکر است دکتر محسن سعیدی نیز رئیس اداره دامپزشکی شهرستان خلخال را در سوابق خدمتی و مدیریتی خود دارد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.