برگزاری اولین جلسه کمیته ماده ۱۹؛

مسئولین فنی بازوان اصلی تامین سلامت غذایی جامعه هستند؛ امنیت شغلی این صنف حفظ گردد

اولین جلسه کمیته هماهنگی ماده 19 سال 1403 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی در استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر  11229
خبر روز

به گزارش فاخته، اولین جلسه کمیته هماهنگی ماده 19 سال 1403 آئین نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی با حضور دکتر شاهرخ یارویسی معاون سلامت اداره کل دکتر ماندانا پدرام رئیس نظام دامپزشکی دکتر ماکان هادی زمانی دبیر اتحادیه کارخانجات خوراک دام وطیور، نماینده انجمن فنی، مسئولین فنی ، نماینده اداره کار، نماینده بیمه و تامین اجتماعی و سایر همکاران نظام و اداره کل در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.

در این جلسه دکتر یارویسی بیان نمود: وظیفه مسئول فنی به خاطر نظارت بر عرضه و تولید فرآورده های خام دامی می باشد که تاثیر بسزایی در سلامت جامعه دارد لذا باید جایگاه و امنیت شغلی این صنف حفظ گردد و هدف اجرای ماده 19 نیز همین امر می باشد.

در ادامه دکتر پدرام ریاست نظام دامپزشکی استان عنوان داشت : مسئولین فنی در مراکز تولید فرآورده های خام دامی یکی از بازوان اصلی تامین سلامت غذایی جامعه هستند که با تلاش های این افراد بهداشت و سلامت فرآورد های خام دامی تامین و از تخلفات در حیطه دامپزشکی و جلوگیری به عمل می آید.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در پایان جلسه هرکدام از شرکت کنندگان به تبادل نظر طرح مسائل ومشکلات و راهکارهای لازم در خصوص بکارگیری مسئولین فنی و نحوه پرداخت حقوق آنها جهت نظارت بهینه و دقیق تر بر مراکز پرداختند که مقرر گردید از توانایی های انجمن صنفی مسئولین فنی در این راستا به صورت ویژه استفاده شود که وظایفی ویژه ای برای آن تعیین شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.