خروج 56 قلم انواع داروهای دامپزشکی از چرخه مصرف در شهرستان اردستان

56 قلم انواع داروهای دامپزشکی از چرخه مصرف در شهرستان اردستان خارج شد.
کد خبر  11151
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان، طی بازدیدهای مستمر کارشناسان واحد تشخیص و درمان این شبکه از داروخانه های دامپزشکی، از ابتدای سال 1400 تا پایان سال 1402، 56 قلم انواع داروهای تاریخ منقضی شامل تعداد 217 ویال انواع داروهای تزریقی، 35 لیتر انواع سرم، 81 تیوب انواع پماد، حدود 28 لیتر انواع محلول های خوراکی،  11 کیلوگرم انواع پودرهای خوراکی، سه کیلوگرم انواع پودر سم و 11 لیتر انواع ضد عفونی کننده ضبط شده است.

دکتر سعید راعی رئیس شبکه با اشاره به سلامت غذای جامعه و نظارت لازم بهداشتی از مزرعه تا سفره توسط سازمان دامپزشکی کشور، یکی از شاخصه های مهم در تحقق این امر را استفاده از داروها و اقلام بیولوژیک مجاز و تحت نظارت سازمان دامپزشکی در دامداری ها، مرغداری ها و واحد های پرورشی منابع غذایی انسانی دانست.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان اردستان در پایان گفت: استفاده از داروهای غیر مجاز علاوه بر آسیب رساندن به دام باعث خسارت مادی به دامدار و صنعت دام و طیور کشور می گردد.

عکس: آرشیو

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.