کشف و توقیف بیش از 90 تن تخم مرغ غیر بهداشتی در شهرستان مشهد

شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، از کشف و توقیف بیش از 90 تن تخم مرغ غیر بهداشتی، در طرح تشدید نظارت های بهداشتی نوروز و ماه مبارک رمضان، در پایانه گمرک شهید خیبری شهرستان خبر داد.
کد خبر  11094
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مشهد، در حین اجرای نظارت های عالیه از مراکز و واحدهای نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی شهرستان، به پایانه گمرکی شهید خیبری مراجعه و از روند خدمت رسانی همکاران بازدید نمود که در این فعالیت تعداد  3 کانتینر تخم مرغ صادراتی به وزن 70 تن به دلایل مختلفی نظیر آلودگی خودرو، عدم سورت مناسب تخم مرغ های بارگیری شده و نامناسب بودن کارتن های حاوی تخم مرغ، توقیف و از صادرات این محموله ها تا رفع نقص جلوگیری شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی، همچنین افزود: یک کانتینر تخم مرغ خوراکی دیگر نیز به وزن 20 تن، که از مبدا خارج استان به مقصد شهرستان مشهد حمل شده بود، بدلیل نداشتن گواهی بهداشتی حمل دامپزشکی تا تعیین تکلیف نهایی توقیف گردد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.