رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران:

در کمتر از 24 ساعت انواع مجوزهای حوزه تشخیص و درمان صادر می شود

دکتر صدرایی فر رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران گفت: در صورت کامل بودن مدارک ارایه شده از سوی متقاضیان ، صدور مجوزهای واردات(VIP)، ترخیص و توزیع اقلام دارو،ویتامین ها و مکمل ها و سموم و ضد عفونی کننده ها در کمتر از 24 ساعت انجام می شود.
کد خبر  11080
خبر روز

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران دکتر صدرایی فر رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان تهران  با بیان اینکه دقت بالا و سرعت عمل در صدور مجوزهای حوزه تشخیص و درمان نقش بسیار مهمی در حفظ و صیانت از سرمایه ای دام و طیور کشور دارد گفت: در صورت کامل بودن مدارک ارایه شده از سوی متقاضیان  صدور مجوزهای واردات(VIP)، ترخیص و توزیع اقلام دارو،ویتامین ها و مکمل ها و سموم و ضد عفونی کننده ها در کمتر از 24 ساعت انجام می شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی در ادامه به تشریح عملکرد اداره تشخیص و درمان دامپزشکی تهران پرداخت و در این خصوص توضیح داد: در سال 1402 با همت و تلاش مجموعه دامپزشکی استان تهران بیش از 2500 فقره مجوز توزیع ،4800 فقره مجوز واردات و بیش از 6500 مجوز ترخیص(قلم دارو) جهت اقلام دارویی دامپزشکی شامل (داروها، واکسن ها، مکمل ها ، ضدعفونی کننده ها و سموم)توسط این اداره کل صادر شده است و امید است در سال جدید بتوانیم با همت مضاعف در انجام صحیح و دقیق امور گام برداریم.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.