برگزاری همایش کارآزمایی‌های بالینی و میدانی داروها، واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک

همایش کارآزمایی‌های بالینی و میدانی داروها، واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک برگزار شد.
کد خبر  11020
خبر روز

به گزارش فاخته، همایش کارآزمایی‌های بالینی و میدانی داروها، واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک با حضور برخی دامپزشکان، داروسازان، فعالان صنعت دارویی و دانشجویان در تالار حامدی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران برگزار شد.

دبیر انجمن علم اپیدمیولوژی دامپزشکی دانشگاه تهران در باره اهداف برگزاری این همایش گفت: به اشتراک گذاشتن آخرین اطلاعات در زمینه کارآزمایی‌های بالینی دارو ها، واکسن ها و فرآورده های بیولوژیک، تعریف مفاهیم کارآزمایی‌های بالینی و میدانی و معرفی آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه، بیان سازوکار های قانونی ثبت دارو و ورود به این حوزه، بیان مشکلات موجود از زبان سازمان دامپزشکی، بیان مشکلات صنعت دارویی کشور و پیشنهاداتی در جهت رفع و حل این مشکلات، ارائه دورنمای صنعت داروسازی کشور برای دانشجویان علاقه مند به حوزه توسط پیشکسوتان این زمینه، اهمیت ثبت و رجیستری دارو ها و کارآزمایی‌های دارویی و معرفی سازمان های ثبت و رجیستری دارو در دامپزشکی از جمله اهداف همایش یادشده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

دکتر زندیه افزود: پرسش و پاسخ با حضور مسئولین سازمان دامپزشکی کشور و اساتید دانشگاه و موسسات تحقیقاتی از برنامه های جانبی این همایش بود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.