شناسایی نیازهای بازار عراق برای صادرات واکسن‌های دامپزشکی

رئیس موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، گفت: پس از صادرات محصولات و فرآورده‌های پزشکی، زمینه صادرات واکسن‌های دامپزشکی این موسسه به عراق نیز به زودی فراهم خواهد شد.
کد خبر  11006
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایسنا، علی اسحاقی در سفری چند روزه به کشور عراق، به منظور بررسی نیازهای بازار واکسن های دامپزشکی این کشور، با همراهی مدیر پژوهش، آموزش و تجاری سازی، رئیس اداره خریدهای خارجی موسسه رازی و مدیرعامل شرکت نمایندگی فروش سرم‌های درمانی ضد مارگزیدگی و عقرب‌زدگی این موسسه در عراق، از  نمایشگاه کشاورزی و صنایع دام و طیور این کشور، دیدن کرد.

وی در این بازدید، ضمن حضور در غرفه‌های مختلف و گفت و گو با مدیران بخش خصوصی فعال در زمینه توزیع و فروش واکسن‌های دامپزشکی، اظهار کرد: شناسایی نیازهای کشور عراق در زمینه واکسن‌های دامپزشکی و هموارسازی صادرات واکسن‌های دام و طیور موسسه رازی به این کشور، از اهداف این بازدید است. 

رئیس موسسه رازی گفت: این کشور در حوزه واکسن‌های طیور تخم گذار و گوشتی و نیز واکسن‌های دامی، بازاری مناسب برای مقاصد صادراتی موسسه رازی است. 

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

رئیس موسسه رازی اظهار امیدواری کرد که پس از صادرات محصولات و فرآورده‌های پزشکی این موسسه به کشور عراق، زمینه صادرات واکسن‌های دامپزشکی نیز با حمایت سازمان دامپزشکی و بخش خصوصی این کشور به زودی فراهم خواهد شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.