برگزاری دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل ها و شیوه نامه های بازدید داروخانه ها و مراکز تشخیص و درمان

دوره آموزشی آشنایی با دستورالعمل ها و شیوه نامه های بازدید داروخانه ها و مراکز تشخیص و درمان برگزار شد.
کد خبر  10991
خبر روز

دوره آموزشی "آشنایی با دستورالعمل ها و شیوه نامه های بازدید داروخانه ها و مراکز تشخیص و درمان" برای کارشناسان دارو و درمان ادارات دامپزشکی شهرستان های مرکزی استان مازندران برگزار شد.

 به گزارش فاخته، دکتر حسین زاده معاون سلامت این اداره کل از برگزاری یک دوره آموزشی "آشنایی با دستورالعمل ها و شیوه نامه های بازدید داروخانه ها و مراکز تشخیص و درمان" برای کارشناسان دارو و درمان ادارات دامپزشکی شهرستان های مرکزی استان شامل شهرستان های نور، محمودآباد، آمل، بابل، بابلسر، قائم شهر، سیمرغ، سوادکوه شمالی و سوادکوه، در محل اداره دامپزشکی بابلسر با حضور دکتر حسین زاده معاون سلامت اداره کل دامپزشکی مازندران و مدرسی دکتر حسن پور رئیس اداره تشخیص و درمان دامپزشکی استان خبر داد.

وی با اشاره بر اهمیت کیفیت بخشی بازدیدهای میدانی و رصد و پایش دارویی به نظارت بر حسن اجرای ضوابط و دستورالعمل های حوزه تشخیص و درمان توسط کارشناسان دارو و درمان شهرستان ها تاکید کرد و گفت: این دوره آموزشی با هدف دانش افزایی، بازآموزی و ارتقای کیفی بازدیدهای حوزه دارو و درمان ادارات دامپزشکی شهرستان ها از داروخانه ها و مراکز درمانی دامپزشکی برگزار می شود.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی مازندران افزود: با توجه به گستردگی شرقی غربی مازندران و برنامه ریزی انجام شده اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان، ضمن استمرار کلاس های آموزشی همکاران بخش دارو و درمان شهرستان ها، کلاس آموزشی موصوف برای شهرستان های غرب و شرق استان، به صورت جداگانه و حضوری انجام خواهد شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

شایان ذکر است در این دوره آموزشی مواردی در خصوص آشنایی با دستورالعمل ها و شیوه نامه های بازدید از داروخانه ها و مراکز درمانی دامپزشکی و شیوه رصد و پایش اقلام دارویی و چگونگی کشف داروها و واکسن های قاچاق و غیرمجاز، توسط دکتر حسن پور آموزش داده شد و در ادامه، کارشناسان مدعو نیز ضمن پرسش های فنی حوزه دارو و درمان، پاسخ ابهامات خود را دریافت نمودند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.