جریمه ۷۰ میلیارد ریالی برای متخلف عرضه خارج از شبکه مرغ در اردستان

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان از صدور حکم جریمه سنگین ۷۰ میلیارد ریالی برای متخلف عرضه خارج از شبکه مرغ در این شهرستان خبر داد.
کد خبر  10900
خبر روز

به گزارش فاخته، امید سلامی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پرونده عرضه خارج از شبکه یک واحد مرغداری توسط شبکه دامپزشکی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان ارسال شد که این موضوع به سرعت مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی با بیان اینک در گزارش اعلام شده یک مرغدار اقدام به بارگیری ۵۰۴۰ قطعه مرغ زنده کرده بود، افزود: پرونده این تخلف توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی مورد بررسی و اخذ استعلامات قرار گرفت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان اردستان گفت: پس از بررسی‌های انجام شده و با توجه به اینکه مستندات قانونی جهت رد اتهام وارده ارائه نگردید، مرغدار متخلف به پرداخت ۷۰ میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.

سلامی تصریح کرد: هرگاه از لحاظ قانونی مقرر شود کالایی در حوزه جغرافیایی خاص مورد استفاده قرار گیرد، کالای مذکور از مکان مورد نظر خارج و یا در جایی دیگر توزیع و مصرف شود، تخلف عرضه خارج از شبکه، صورت پذیرفته که اداره تعزیرات حکومتی، هیچ‌گونه مماشاتی با مرتکبین دخیل در این موضوع ندارد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی اضافه کرد: تمام تلاش بر این است تا در چارچوب قوانین و مقررات رسیدگی به پرونده‌ها انجام و صدور احکام نیز در سریع‌ترین زمان به نتیجه رسیده و امکان بازدارندگی بیشتر در جلوگیری از بروز تخلفات نیز مهیا شود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.