مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی:

مطالعه دقیق سیر حرکت بیماری هایی نظیر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی در برهه کنونی بسیار لازم است تا تصمیمات درستی اتخاذ شود

همزمان با دهه فجر و عید مبعث نبی مکرم اسلام، جلسه شورای عمومی در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.
کد خبر  10751
خبر روز

به گزارش فاخته، مدیر کل دامپزشکی استان خراسان رضوی، در این جلسه اظهار کرد: در راستای ترسیم فضایی دوستانه و صمیمی این شورا برگزار شد و ما باید به عنوان بخشی از بدنه دولت تلاش مضاعفی داشته باشیم تا در شرایط فعلی خدمات خود را به بهترین شکل ارائه دهیم.
دکتر جواد اعلمی، گفت: شرایط فعلی می طلبد زمان، انرژی و دقت بیشتری را بگذاریم تا امور مردم را به شکل بهتری اجرا کنیم.
وی، افزود: ایجاد مرکز تحقیقات بیماری های منتقله از حیوان به انسان در سازمان، اقدامی بزرگ و مبارک بود که می تواند سر منشا تحول برای سازمان دامپزشکی در سطوح ملی باشد و لازم است تمامی همکاران در این جهت ضمن ارتقای آگاهی خود، مطالعه کافی و لازم را داشته باشند تا برای هر بحثی، دفاع علمی و فنی داشته باشیم.
اعلمی، یادآور شد: برخی افراد، حرایم دامپزشکی را مانع تولید می دانند، برخی در مورد بقایای دارویی اظهار نظرهای غیرکارشناسی می کنند که ضرورت دارد ما با دانش فنی لازم از مباحث بهداشتی دامپزشکی دفاع داشته باشیم.
مدیر کل دامپزشکی استان، افزود: مطالعه دقیق سیر حرکت بیماری هایی نظیر آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان و تب برفکی در برهه کنونی بسیار لازم است تا تصمیمات درستی اتخاذ شود.
اعلمی، عنوان کرد: ضروری است بازبینی فرآیندها را داشته باشیم و استقرار چرخه بهبود فرایندها را پیگیری کنیم که لازمه این مهم این است که تمام همکاران خود را در این زنجیره ببینند و پیشنهادهای خود را ارائه دهند، بایستی با مراکز علمی نظیر دانشکده دامپزشکی ارتباط بیشتری برقرار شود و ضمن ارتقای سطح دانش و آگاهی حرکتی علمی و دقیق را داشته باشیم.
در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام خاکی نیز ضمن بیان اهمیت عید مبعث، بعثت نبی مکرم اسلام (ص) را سرآغاز تحولی بزرگ دانسته و به ذکر نکات اخلاقی و صفات برجسته پیامبر رحمت پرداخت.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در پایان این مراسم، جلسه پرسش و پاسخ با حضور مدیر کل دامپزشکی استان و معاونین توسعه مدیریت و منابع و سلامت استان برگزار شد و به سئوالات همکان ستاد پاسخ داده شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.