انتصاب «دکتر عبدالرحمان رستمی» به‌ عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی مریوان

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان با حضور دکتر کامران زیباکردار مدیرکل دامپزشکی کردستان برگزار گردید.
کد خبر  10713
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کردستان، مراسم تکریم دکتر کیوان نوری و معارفه دکتر عبدالرحمن رستمی به‌ عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی مریوان روز دوشنبه 9 بهمن‌ماه 1402 با حضور دکتر کامران زیباکردار مدیر کل دامپزشکی کردستان، فرماندار مریوان و جمعی از روسای ستادی دامپزشکی برگزار شد.

متن ابلاغ دکتر عبدالرحمن رستمی:

احترام نظر به تعهـد، تخصـــص وشایســتگی، جنابعـالی به موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست شـبکه دامپزشکی شهرستان مریوان» منصوب می‌شوید. بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هـا و امکـانـات در راســـتـای ارتقـاء بهـداشت دام و فرآورده‌هـای خـام دامی و همچنین حمایت‌های همه جانبه از بهره‌برداران، سـرمایه گـذاران، تولیدکننـدگان، پرورش دهنـدگان و فعالین بخش خصوصـی دامپزشـکی با رویکرد جهادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری(مـد ظله العالی) و سـیاست‌های دولت مردمی، تلاش و افزایش ارایه خدمت مورد انتظار است. امیـد است بـا اتکـال به خـداونـد متعـال و بهره‌گیری از خرد جمعی و ایجـاد تعامـل منـاسب با همکاران در انجام مســـئولیت و وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

دکتر کامران زیباکردار

مدیر کل دامپزشکی کردستان

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.