چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

کشف و توقیف داروی دامپزشکی خارج از ضوابط و شبکه توزیع در شهرستان کاشان

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان بیان نمود: دامداران و مرغدارن جهت حفظ و صیانت از سلامت گله خود، دارو واقلام دامپزشکی را از داروخانه های دامپزشکی مجاز که دارای پروانه تاسیس و بهره برداری از نظام دامپزشکی هستند، تهیه و از خرید دارو و اقلام دامپزشکی، خارج از شبکه توزیع خودداری نمایند.
کد خبر  10680
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان، با رصد شرکت های حمل کالا سطح شهرستان تعداد 12 کارتن داروی دامپزشکی که خارج از شبکه توزیع، حمل و نگهداری شده بود کشف و توقیف گردید.

به گفته دکتر سیامک رضوان سرپرست شبکه، مسئول واحد تشخیص و درمان، با همراهی ضابط قضایی شبکه دامپزشکی کاشان ضمن توقیف محموله کشف شده مراتب را جهت کسب تکلیف به مقام قضایی ارجاع دادند. بر اساس دستورالعمل های سازمان دامپزشکی کشور حمل و توزیع دارو میبایست از مجاری قانونی و شبکه های توزیع انجام شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان کاشان از دامداران و مرغدارن خواست جهت حفظ و صیانت از سلامت گله خود دارو واقلام دامپزشکی را از داروخانه های دامپزشکی مجاز که دارای پروانه تاسیس و بهره برداری از نظام دامپزشکی  هستند، تهیه و از خرید دارو واقلام دامپزشکی، خارج از شبکه توزیع خودداری نمایند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.