رییس شبکه دامپزشکی مشهد خبر داد:

کشف و پلمب یک کارگاه زیرزمینی غیرمجاز تولید و عرضه همبرگر و کباب لقمه غیر بهداشتی در مشهد

یک کارگاه زیرزمینی غیر مجاز تولید و عرضه همبرگر دستی و کباب لقمه غیر بهداشتی شهرستان مشهد کشف و پلمب گردید.
کد خبر  10679
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر محمد سیاح، با بیان این خبر اظهار داشت: پیرو گزارش نیروی انتظامی شهرستان مشهد ، بازرسان بهداشتی واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این شبکه به محل مذکور مراجعه و پس از بررسی های کارشناسی موفق به کشف و توقیف مقدار 1100 کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیر مجاز شدند.

وی، در ادامه اظهار داشت: هر گونه فعالیت مراکز مرتبط با تولید، نگهداری و عرضه فرآورده های خام دامی می بایست با هماهنگی شبکه دامپزشکی شهرستان و پس از اخذ پروانه بهداشتی فعالیت و در حضور مسئول فنی بهداشتی دامپزشکی صورت پذیرد و در غیر این صورت بازرسان بهداشتی این شبکه با تشکیل پرونده و معرفی افراد سودجو به مراجع قضایی اعمال قانون خواهند نمود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

سیاح، افزود: این کارگاه غیرمجاز بصورت غیرقانونی و با استفاده از انواع فرآورده های خام دامی غیربهداشتی و غیر مجاز اقدام به تهیه همبرگر دستی و کباب لقمه می نمود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.