کشف داروی قاچاق در یکی از درمانگاه های استان کرمانشاه

از یک خودرو بالغ بر 15 نوع دارو قاچاق به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف گردید که با دستور مقام قضایی، داروها ضبط موقت و پرونده جهت صدور رأی به شعبه ارجاع داده شد.
کد خبر  10665
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، دکتر صیاد غلامی رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه گفت : طبق گزارشات واصله و بررسی های صورت گرفته یکی از درمانگاه های استان اقدام به عرضه دارو قاچاق و نگهداری آن در ماشین شخصی خود می نمود که با پیگیری ریاست محترم اداره شهرستان مربوطه با اخذ حکم قضایی و در معیت همکاران نیروی انتظامی به مرکز مراجعه و طی بازدید صورت گرفته از خودرو فرد مذکور بالغ بر 15 نوع دارو قاچاق به ارزش تقریبی 300 میلیون ریال کشف گردید که با دستور مقام قضایی، داروها ضبط موقت و پرونده جهت صدور رأی به شعبه ارجاع داده شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

در پایان رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از تشدید نظارتها بر داروخانه های دامپزشکی در موضوع قاچاق و فروش دارو  بدون نسخه خبر داده و از هم استانی ها درخواست نمود در صورت مشاهده تخلفات دارو و واکسن در حوزه دامپزشکی، گزارشات خود را از طریق سامانه پیامکی 100010001512 و یا تلفن 1512 به این اداره کل گزارش نمایند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.