دکتر هایده باقری به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نکا منصوب شد

طی حکمی از سوی دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران دکتر هایده باقری به عنوان رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نکا منصوب شد.
کد خبر  10613
خبر روز

به گزارش فاخته0 به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مازندران، حمزه آقا پور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران طی حکمی دکتر «هایده باقری» را به سمت ریاست اداره دامپزشکی شهرستان نکا منصوب کرد.

همچنین در مراسم تکریم و معارفه از زحمات و تلاش های دکتر احسان زارع در مدت تصدی این پست تقدیر و تشکر گردید.

در متن ابلاغ دکتر باقری آمده است:

سرکار خانم هایده باقری تیرتاشی

با سلام و تحیات الهی

نظر به تعهد، تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند سرکار عالی به موجب این حکم به سمت رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نکاء منصوب می شوید. بهره گیری از همه ظرفیتها و امکانات در راستای ارتقاء بهداشت دام و فرآورده های خام دامی و همچنین حمایت های همه جانبه از بهره برداران، سرمایه گذاران، تولید کنندگان، پرورش دهندگان و فعالین بخش خصوصی دامپزشکی با رویکرد جهادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت مردمی تلاش و افزایش ارائه خدمت مورد انتظار است.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از خرد جمعی و ایجاد تعامل مناسب با همکاران محترم در انجام مسئولیت و وظایف محوله موفق و موید باشید.

دکتر حمزه آقاپور کاظمی

مدیر کل دامپزشکی استان مازندران

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.