امروز در رادیو ایران می شنوید:

یادی از چهره ماندگار دامپزشكی؛ دكتر «محمد‌قلی نادعلیان» در «نگین»

برنامه «نگین» چهارشنبه ۲۰ دی، به روایت گوشه هایی از زندگی و فعالیت های «محمدقلی نادعلیان» چهره ماندگار دامپزشكی اختصاص دارد.
کد خبر  10572
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از شبكه رادیویی ایران، عبدالله علایی تهیه كننده برنامه «نگین» بیان كرد: این برنامه به معرفی آثار نخبگان، برجستگان و دانشمندان ایرانی می پردازد و چهارشنبه ۲۰ دی، مروری بر زندگی دكتر «محمد‌قلی نادعلیان» دارد.

وی ادامه داد: استاد در سال ۱۳۸۴ به عنوان چهره ماندگار علمی كشور برگزیده شد. «نادعلیان» ده ها كتاب و مقاله پیرامون رشته تخصصی اش ارائه كرده و شاگردان زیادی را در طول نیم قرن فعالیت علمی به جامعه دامپزشكی كشور افزوده است. او در حال حاضر عضو پیوسته فرهنگستان علوم ایران است.

این تهیه كننده رادیویی افزود: برخی از آثار علمی دكتر «محمد‌قلی نادعلیان» عبارتند از:كتاب بیماری های دستگاه گوارش نشخوار كنندگان، كتاب اصول معاینه دستگاه گوارش و اعصاب در نشخوار كنندگان و تك سمیها با همكاری فریدون نورمحمد زاده و عباسعلی اطمینانی.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

گفتنی است «نگین» از شنبه تا چهارشنبه به تهیه كنندگی عبدالله علایی، اجرای فاطمه آل‌ عباس و حسن همایی و به قلم دكتر محسن شاهرضایی ساعت ۱۴:۵۵ از رادیو ایران پخش می شود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.