ضبط 30 قلم دارو از پت شاپ های دامپزشکی سبزوار

رئیس شبکه دامپزشکی سبزوار، از ضبط 5 نوع دارو در بازدیدهای صورت گرفته از پت شاپ های دامپزشکی سبزوار خبرداد که این 5 نوع دارو مشتمل بر 30 قلم می باشد.
کد خبر  10495
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر برات الله زیدآبادی گفت: مطابق دستورالعمل های ابلاغی سازمان دامپزشکی کشور، بازدید های مستمر از پت شاپ های دامپزشکی در دستور کار واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی سبزوار قرار دارد که در بازدید های صورت گرفته توسط کارشناس شبکه دامپزشکی تعداد 5 نوع دارو که جمعا 30 قلم می شود ضبط گردید.

وی در ادامه بیان داشت: فروشگاه های عرضه لوازم جانبی حیوانات خانگی تنها مجاز به عرضه لوازم جانبی هستند و مجوز فروش دارو و حق مداخله در امور درمانی حیوانات را ندارند.

زیدآبادی افزود: دخالت در امور درمان حیوانات خانگی از سوی افراد غیر مجاز تخلف محسوب می گردد و مسئولیت حقوقی و کیفری ناشی از درمان های غیرمجاز، متوجه متخلفان خواهد بود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رئیس شبکه دامپزشکی در پایان عنوان کرد: شهرستان سبزوار دارای 7 درمانگاه عمومی دامپزشکی و درمانگاه دام کوچک می باشد که در حال ارائه خدمات در حوزه درمان حیوانات خانگی، پرندگان و ماهیان زینتی و.. می باشند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.