تنظیم بازار دست به دامان جی پی اس شد؛

خودروهای حمل مرغ بروجرد به سیستم موقعیت یاب مجهز شدند

رییس شبکه دامپزشکی بروجرد گفت: خودروهای حمل مرغ بروجرد در راستای دستورالعمل ستاد تنظیم بازار شهرستان به سیستم موقعیت یاب مجهز شدند.
کد خبر  10491
خبر روز

به گزارش فاخته، امین مهدی زاده در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای اجرای دستورالعمل های ستاد تنظیم بازار استان و به منظور رصد و پایش محموله های مرغ کشتاری، توزیع عادلانه و جلوگیری از تضییع حقوق همشهریان خودروهای حمل مرغ زنده و کشتار شده بروجرد به سیستم موقعیت یاب خودرویی مجهز شد.

وی افزود: از مزایای این طرح پایش لحظه ای و صحت سنجی محموله ای مرغ کشتارشده تحویلی به عاملان عرضه مرغ تازه در سطح شهرستان است.

مهدی‌زاده ادامه داد: مجموع خودروهای یخچالدار حمل مرغ تازه از کشتارگاه ملزم به اخذ گواهی بهداشتی حمل از ناظران دامپزشکی کشتارگاه و حمل مطابق دستورالعمل های بهداشتی مرتبط و فعال سازی سیستم موقعیت یاب و تحویل مرغ براساس سهمیه مصوب به مرغ فروشی های داخل شهر است.

رییس شبکه دامپزشکی بروجرد بیان کرد: در غیر این صورت برابر ضوابط قانونی با متخلفان برخورد قانونی لازم به عمل خواهد آمده و خودروی متخلفان توقیف خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در سال جاری ۴۰ میلیارد ریال برای تجهیز، تعویض و ارتقای خودروهای فرسوده و غیر بهداشتی حمل گوشت از کشتارگاه به قصابی‌های داخل شهرستان هزینه شده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

مهدی زاده با بیان اینکه یکی از مطالبات اصلی همشهریان همواره دسترسی به گوشت سالم و پاکیزه است، یادآور شد: این خودروها شامل ۲ خودرو کامیونت و یک خودرو سنگین دارای مجوز و مطابق با آخرین دستورالعمل‌های بهداشتی سازمان دامپزشکی است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.