دکتر علیرضا رفیعی پور در دیدار با فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز:

خدمات دامپزشکی آن طور که باید در جامعه دیده نمی شود

دکتر علیرضا رفیعی پور، با حضور در دفتر فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز با سردار حمید هداوند دیدار و گفت‌ و گو کرد.
کد خبر  10490
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این دیدار دکتر علیرضا رفیعی پور تصریح کرد: خدمات دامپزشکی آن طور که باید در جامعه دیده نمی شود و این در حالی است که دامپزشکی مسولیتی نامحدود و فراتر از مرزهای جغرافیایی دارد.

وی با بیان این که مدیریت بهداشت دامپزشکی در خدمت بهره وری و امنیت غذایی در حوزه تولید است، اظهار داشت: صنعت دامی سالم، بهداشتی و فعال منجر به استمرار و پایداری تولید فرآورده های خام دامی، تجارت، رونق کسب و کار می شود.

رفیعی پور افزود: مهمترین موضوع، امنیت  و سلامت غذایی است که شامل تولید، تضمین سلامت از طریق حفظ منابع پایه تولید مبتنی بر علم می باشد و استان البرز می بایست پیشرو در این خصوص باشد .

وی در ادامه گفت: خدمات دامپزشکی یک کالای تخصصی عمومی است که در سطح ملی و جهانی و در عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، امنیتی، بهداشتی و مذهبی می تواند تاثیر گذار باشد.

وی با بیان این که ما نیازمند دامپزشکی جهانی یکپارچه هستیم، تصریح کرد: امروزه عوامل خطر در بخش کشاورزی و دامی به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم تبدیل می شود که رفع آن عزم جهانی می طلبد و باید با پروتکل های پیشگیرانه، به سمت ریشه کنی آن گام برداریم.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رفیعی پور درباره وضعیت بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در کشور اظهار داشت: این بیماری در کشور کنترل و متوقف شده است و امیدواریم با برنامه ریزی ها و اقدامات انجام شده، سالهای آینده اپیدمی آنفلوانزا نداشته باشیم.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.