کشف و ضبط 57 قلم داروی قاچاق و غیرمجاز و تاریخ گذشته از خودروی شخصی در شهرستان سملقان

در راستای اجرای طرح رصد و پایش تامین تا توزیع داروهای دامپزشکی از یک خودروی شخصی 57 قلم داروی قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته کشف و ضبط گردید و خودروی به پارکینگ انتقال یافت.
کد خبر  10489
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان، در راستای اجرای طرح رصد و پایش تامین تا توزیع داروهای دامپزشکی در طی گشت مشترک با همکاران پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان مانه و سملقان در بازدید به عمل آمده از یک خودروی شخصی یک دامپزشک 57 قلم داروی قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته به ارزش حدودی 300 میلیون ریال کشف و ضبط گردید و شخص متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و خودروی وی به پارکینگ انتقال یافت.

محمدرضا سروناز، رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان در این باره افزود: انجام بازدیدهای مستمر از مراکز دامپزشکی از قبیل داروخانه دامی منجر به شناسایی تخلفات احتمالی و جلوگیری از فروش و عرضه داروهای قاچاق، غیرمجاز و تاریخ گذشته می شود.

وی به دامداران توصیه کرد: از خرید و مصرف دارو و واکسن بدون تجویز دکتر دامپزشک خودداری کنند و هنگام خرید به تاریخ درج شده روی بسته بندی دارو و تاییدیه سازمان دامپزشکی دقت داشته باشند؛ زیرا مصرف دارو‌های تاریخ گذشته و قاچاق باعث پاسخ ندادن درمان و گاها منجر به بروز عوارض جانبی و تلفات در حیوانات می ‌شود. این در حالی است که متاسفانه برخی افراد سود جو اقدام به خرید و فروش این داروها می نمایند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مانه و سملقان در پایان از دامداران درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف با سامانه 1512 تماس حاصل فرمایید.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.