چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

برگزاری دوره آموزشی آشنایی با کاربرد های افزودنی های (Feed Additives) خوراک طیور در اداره کل دامپزشکی استان اصفهان

دوره یک روزه آموزشی آشنایی با کاربرد افزودنی های (Feed Additive) خوراک طیور با رویکرد ارائه راهکار های لازم جهت کاهش مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها در محل اداره کل دامپزشکی اصفهان به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.
کد خبر  10474
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان دوره یک روزه آموزشی آشنایی با کاربرد افزودنی های (Feed Additive) خوراک طیور با رویکرد ارائه راهکار های لازم جهت کاهش مصرف بی رویه آنتی بیوتیک ها به لحاظ کمک به کاهش مقاومت میکروبی و عدم وجود باقیمانده های دارویی در فراورده های خام دامی در راستای تامین امنیت غذایی و سلامت جامعه منطبق با دستور العمل و شیوه نامه های سازمان دامپزشکی کشور با حضور روسا،کارشناسان شبکه های دامپزشکی ، مسئولین فنی کارخانجات مکمل سازی و واحد های پرورش مرغ تخم گذار استان در محل سالن جلسات شماره یک اداره کل دامپزشکی استان به صورت حضوری و آنلاین برگزار گردید.

دکتر منصور کیمیایی رئیس اداره تشخیص و درمان  با اشاره به اهمیت باز آموزی و ارتقاء دانش همکاران بخش دولتی و خصوصی و استقبال آن ها از برگزاری این چنین دوره های آموزشی اظهار داشت: در این دوره آموزشی شرکت کنندگان با آخرین مفاهیم پیرامون انواع مواد اولیه خوراک طیور و  افزودنی های مجاز در خوراک طیور از قبیل آنزیم ها، اسیدی فایر ها و... و آثار آن ها بر عملکرد سلامت طیور در راستای کاهش مصرف آنتی بیوتیک ها آشنا شدند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

رئیس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان اصفهان خاطر نشان شد: یکی از راهکار های کاهش مصرف آنتی بیویتک ها در صنعت دام و طیور استفاده صحیح از افزودنی های مجاز در خوراک است. 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.