انتصاب دکتر محمد سلیمانی پور به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان

طی مراسمی با حضور دکتر ناصر براتی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در محل فرمانداری شهرستان لنجان، از زحمات دکتر محمد رضا جعفریان صدیق تجلیل و دکتر محمد سلیمانی پور به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
کد خبر  10457
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر ناصر براتی معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی مسئول حراست و مسئول پدافند غیر عامل اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، با سفر به شهرستان لنجان با  مهندس حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار، معاونین و مهندس محضری مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان در محل فرمانداری دیدار نمود.

در ابتدای این دیدار فرماندار شهرستان لنجان ضمن خیر مقدم به معاون سلامت اداره کل دامپزشکی و همراهان، کارکنان سازمان دامپزشکی را سربازان گمنام عرصه بهداشت عمومی جامعه عنوان کرد و در ادامه از زحمات بی دریغ دکتر محمد رضا جعفریان صدیق تقدیر و تشکر و برای دکتر محمد سلیمانی پور در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه دکتر براتی ضمن قدردانی از همکاری فرماندار با شبکه دامپزشکی به نقش و وظایف خطیر سازمان دامپزشکی کشور در آستانه صد سالگی، در پشگیری از کنترل بیماری های مشترک قابل انتقال از دام به انسان، بیماری های مسری در دام و  صیانت از امنیت و سلامت غذایی جامعه اشاره نمود.

همچنین دکتر محمد رضا جعفریان صدیق ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مساعدت فرماندار شهرستان، به مواردی از اقدامات و عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان از جمله جابجایی و ساماندهی میدان عرضه دام زنده ورنامخواست به محل جدید خود و راه اندازی سالن پیش سرد کشتارگاه دام باغبهادران و... اشاره نمود.

سپس مهندس محضری مدیر جهاد کشاورزی جابجایی میدان عرضه دام زنده ورنامخواست را از شاخص ترین عملکردهای شبکه دامپزشکی عنوان کرد و از زحمات رئیس و پرسنل شبکه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه دکتر محمد سلیمانی پور خاطر نشان نمود تمام توان علمی و عملی خود را بکار گیرد تا دامپزشکی همچنان در مسیر وظایف ذاتی خود با قدرت بیشتری گام بردارد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

در پایان این جلسه فرماندار شهرستان با اهدای لوح سپاس از زحمات محمدرضا جعفریان صدیق تشکر نمود و در ادامه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان حکم سرپرستی دکتر محمد سلیمانی پور را به وی ابلاغ نمود و بعد از آن دکتر براتی و همراهان با حضور در محل شبکه شهرستان لنجان طی نشستی با همکاران و حاضرین در جلسه پیرامون موضوعات مختلف شبکه و شهرستان گفتگو و تبادل نظر نمودند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.