تلفات سنگین در مرغداری تخمگذار شهرستان چناران به دلیل نقص در سیستم برق اضطراری و تهویه

به دنبال قطع برق در منطقه و علیرغم فعال شدن ژنراتور تولید برق، بروز نقص در هواکش ها و غفلت پرسنل موجب بروز خسارت سنگین در مرغداری گوشتی شهرستان شد.
کد خبر  10455
خبر روز

به گزارش فاخته،  به دنبال قطع برق در حدود ساعت 4 بامداد در منطقه و علیرغم فعال شدن ژنراتور تولید برق مرغداری، بروز نقص در هواکش ها و غفلت چند ساعته پرسنل و عدم سرکشی به سالن، موجب ایجاد تلفات سنگین در مرغداری تخمگذار گردید.

دکتر محمد اصغر زاده رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان چناران، در این خصوص اظهار داشت: در این مرغداری، که ظرفیت آن 60 هزار قطعه می باشد حدود یک سوم مرغ ها، تلف شده است که تلفات پس از جمع آوری از قفس ها، در محل مرغداری  و تحت نظارت شبکه دامپزشکی دفن بهداشتی شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی به مرغداران در مورد  مجهز نمودن مرغداری ها  به سیستم های جایگزین سوخت گاز،  با توجه به فصل سرما و احتمال قطع گاز  و وجود ژنراتور تولید برق هشدار داد و خواستار کنترل دوره ای این تجهیزات جهت بررسی کارکرد مناسب آنها شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.