چهارشنبه / ۱۲ اردیبهشت / ۱۴۰۳

انتصاب «دکتر اردشیر ترزبان» به عنوان سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه

طی مراسمی با حضور دکتر سیدرضا موسوی مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان، در محل فرمانداری شهرستان مبارکه، از زحمات دکتر محمد سلیمانی پور تجلیل و دکتر اردشیر ترزبان به عنوان سرپرست جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی گردید.
کد خبر  10443
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر سیدرضا موسوی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی رئیس اداره برنامه و بودجه و مسئول حراست اداره کل دامپزشکی استان، با سفر به شهرستان مبارکه با مهندس حسینی فرماندار این شهرستان در محل فرمانداری دیدار نمود.

در ابتدای این جلسه دکتر موسوی ضمن قدردانی از همکاری فرماندار با شبکه دامپزشکی به  وظایف خطیر سازمان دامپزشکی کشور در پشگیری از کنترل بیماری های مشترک قابل انتقال از دام به انسان، بیماری های مسری در دام و  صیانت از امنیت و سلامت غذایی جامعه اشاره و تشریح نمود.

در ادامه فرماندار شهرستان مبارکه ضمن خیر مقدم به مدیرکل دامپزشکی و همراهان، از زحمات دکتر محمد سلیمانی پور تقدیر و تشکر و برای دکتر اردشیر ترزبان در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت نمود و خواستار تلاش مضاعف در راستای حل مشکلات حوزه دامپزشکی شهرستان شد.

در ادامه دکتر محمد سلیمانی پور ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و مساعدت فرماندار شهرستان، گزارشی از اقدامات و عملکرد شبکه دامپزشکی شهرستان ارائه نمود..

در پایان این جلسه دکتر سیدرضا موسوی با اهدای لوح سپاس به دکتر محمد سلیمانی پور از زحمات وی تشکر و حکم سرپرستی دکتر اردشیر ترزبان را به وی ابلاغ کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

بعد از این جلسه مدیر کل دامپزشکی استان و همراهان با حضور در شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه، ضمن بازدید از قسمت های مختلف شبکه در نشستی صمیمانه با همکاران دیدار و گفتگو نمود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.