حضور 50 نفر از دامپزشکان و متخصصین دامپزشکی در اردوی جهادی دامپزشکی مازندران

خدمات جهاد دامپزشکی علاوه بر ارائه خدمات منجر به امید آفرینی در مردم مناطق محروم شده است.
کد خبر  10300
خبر روز

دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیرو ریاست سازمان دامپزشکی کشور و مسئول جهاد دامپزشکی کشور گفت: خدمات جهاد دامپزشکی علاوه بر ارائه خدمات منجر به امید آفرینی در مردم مناطق محروم شده است.

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی کشور دکتر اسدی مشاور معاون وزیرو ریاست سازمان دامپزشکی کشور در گفتگو با صدا و سیمای مرکز مازندران گفت: سازمان دامپزشکی کشور در سراسر کشور به صورت هفتگی رزمایش و اردوهای جهاد دامپزشکی را در مناطق صعب العبور و دوردست که مردم از خدمات محروم هستند برگزار می کند و خدمات واکسیناسیون، سم پاشی، ویزیت، درمان و آموزش را ارائه می دهد.

نخستین رزمایش مازندران نیز در بخش شرقی استان برگزار شده که 50 نفر از دامپزشکان و متخصصین دامپزشکی این استان برای حدود 12 هزار راس دام خدمات واکسیناسیون، سم پاشی، ویزیت، درمان و آموزش چهره به چهره را به صورت رایگان ارائه می دهد و امیداوریم بتوانیم یک قدم برای کمک به مردم برداریم.

مسئول جهاد دامپزشکی کشور در خصوص رضایت مندی مردم از این خدمات گفت: سازمان دامپزشکی، ادارات کل و ادارات شهرستانی در مناطق صعب العبور خدمات جهادی را ارائه می دهند و ذات این خدمات دامپزشکی جهادی است اما در این اردوها با تمام ظرفیت در مناطق هستند و با شرکت مسئولین کشوری استانی در دیدار چهره به چهره آنان با مردم علاوه بر رضایتمندی از دریافت خدمات، امید آفرینی کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی با اشاره به اینکه تازه اول راه هستیم گفت: بنا به سخن از مقام معظم رهبری در خصوص حرکت های جهادی که گفتند حرکت های جهادی مشکلات کشور را حل می کند، برنامه های مدونی در حال تنظیم است که پس از این با قوت بیشتر به مردم عزیز و شریفمان خدمت رسانی کنیم

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.