تأکید ایران و عراق بر امضای یادداشت تفاهم در حوزه های کشاورزی و دامپزشکی

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد و وزیر کشاورزی عراق بر امضای اسناد یادداشت تفاهم در حوزه های کشاورزی و دامپزشکی تأکید کردند.
کد خبر  10291
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از ایرنا، محمد کاظم آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد با عباس جبر العلی المالکی وزیر کشاورزی عراق، دیدار کرد. طرفین در این دیدار، درباره همکاری در بخش کشاورزی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

سفیر ایران در بغداد و وزیر کشاورزی عراق، بر امضای اسناد یادداشت تفاهم در حوزه های کشاورزی و دامپزشکی به منظور توسعه و تسریع در همکاریهای کشاورزی دو کشور تأکید کردند

در این دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد همچنین با اشاره به توانمندی‌ها و فنآوری‌های نوین شرکت های دانش بنیان ایرانی، آمادگی تهران را برای همکاری و کمک به بخش کشاورزی عراق در عرصه های مختلف، اعلام کرد.

وزیر کشاورزی عراق نیز این دیدار را فرصت مناسبی برای ادامه ارتباط و تبادل افکار و مطرح کردن تمام مسائل مورد اهتمام مشترک طرفین دانست.

سفیر ایران نیز با اظهار خرسندی از سطح خوب روابط دو کشور در زمینه کشاورزی، آمادگی ایران را برای ارائه تجربیات و امکاناتش به عراق در راستای منافع طرفین اعلام کرد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وزیر کشاورزی عراق با اشاره به ثبات سیاسی در دولت کنونی و اصلاحات انجام گرفته در قوانین سرمایه گذاری و بودجه مناسب تخصیص یافته برای بخش کشاورزی، شرایط را برای سرمایه گذاری خارجی در این بخش مناسب دانست و از شرکت های ایرانی برای مشارکت در نمایشگاه وزارت کشاورزی عراق در ماه فوریه (بهمن و اوایل اسفند) آینده دعوت کرد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.