کشف انبار غذای حیوانات خانگی قاچاق در پردیس

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در استان تهران از کشف انبار دپوی غذای قاچاق حیوانات خانگی به ارزش ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در جاجرود خبر داد.
کد خبر  10287
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از تسنیم، سرهنگ مراد صارمی صبح امروز با اشاره به کشف مقادیری کالای قاچاق افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پردیس در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا، با رصد هوشمندانه از دپوی غذای حیوانات خانگی در انباری در جاجرود مطلع شدند.

وی گفت: مأموران پس از شناسایی انبار مورد نظر و پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در بازرسی از این انبار 115 کارتون انواع کنسرو و غذای حیوانات خانگی سگ و گربه که همگی قاچاق و بدون هرگونه مجوز مثبت گمرکی بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی پردیس با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال اعلام کردند، یادآور شد: محل مورد نظر پلمپ و برای آن پرونده تشکیل شد و این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

صارمی خطاب به شهروندان گفت که بررسی این‌گونه طرح‌ها و فعالیت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند، برخورد قاطعانه انجام خواهد شد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.