مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبر داد:

جذب بالغ بر 174 میلیارد ریال تسهیلات بانکی برای رفاه و ارتقاء معیشت کارکنان دامپزشکی استان از بانک های عامل

مدیر کل دامپزشکی ایلام از تخصیص تسهیلات بانکی از سوی بانک های عامل در قالب تسهیلات بانکی بدون ضامن به پرسنل متقاضی در دامپزشکی استان خبر داد.
کد خبر  10286
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی سمنان، دکتر حمید رضا حسینی مدیرکل دامپزشکی استان با اعلام این خبر افزود: براساس تفاهمنامه منعقده با بانک های سپه، ملت و سامان در راستای پرداخت تسهیلات بانکی به پرسنل دامپزشکی استان سمنان مبلغ 174 میلیارد و 250 میلیون ریال توسط بانک های مذکور در قالب تسهیلات بانکی بدون ضامن به پرسنل متقاضی در دامپزشکی استان پرداخت گردید.

ایشان ضمن تاکید بر لزوم توجه جدی به موضوع تکریم، حمایت و رفاه کارکنان دامپزشکی استان عنوان نمود: اعمال حمایت‌های معیشتی وتوجه به نیاز‌ها و رفع مشکلات آنان اساس و زیربنای بهره وری در کار و ارتقای سطح خدمت رسانی به جامعه و بهره برداران به شمار می‌رود.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان بیان داشت: به منظور تامین رفاه کارکنان دامپزشکی استان سمنان تا کنون تعداد 70 فقره تسهیلات به مبلغ 42 میلیارد و50 میلیون ریال از طریق بانک سامان و 41 فقره تسهیلات به مبلغ 41 میلیارد و 800 میلیون ریال از طریق بانک ملت و همچنین تعداد 45 فقره تسهیلات به مبلغ 90 میلیارد و 400 میلیون ریال از طریق بانک سپه بر پایه عقد تفاهمنامه در جهت حمایتهای معیشتی پرسنل دامپزشکی استان جذب شده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

دکتر حسینی در پایان تاکید کرد: نیروی انسانی مهمترین سرمایه هرسازمان است و توجه به معیشت کارکنان امری اجتناب ناپذیر میباشد با این تفکر رسیدگی به معیشت و مشکلات کارکنان یکی از اولویتهای مهم ما در دامپزشکی استان سمنان بوده و با جدیت تلاش خواهیم کرد این موضوع منجر به آرامش و روحیه مضاعف کارکنان گردد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.