توقیف ۶ تن خوراک غیر بهداشتی دام در کرج

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرج گفت: ۶ تن خوراک غیر بهداشتی و ناسالم دام در یکی از کارخانه های تولید خوراک دام و طیور این شهرستان کشف و ضبط شد.
کد خبر  10216
خبر روز

به گزارش فاخته، دکتر فردین حسین زاده  در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این مقدار خوراک ناسالم دام درجریان بازدید کارشناسان دامپزشکی کرج از کارخانه های تولید دام و طیور کشف شد.

سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان کرج در بخش دیگری از سخنانش گفت: جلوگیری از ادامه فعالیت بخش قطعه بندی مرغ در پایانه پردیسان کرج به دلیل وجود نواقص بهداشتی و عدم رعایت ضوابط دامپزشکی و در راستای صیانت از بهداشت عمومی جامعه صورت گرفت.

حسین زاده افزود: با توجه به اینکه یکی از کالاهای اساسی تشکیل دهنده سبد غذایی خانوار، مواد پروتئینی به ویژه با منشاء دامی است لذا نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه این مواد پروتئینی همواره در دستور کار اداره دامپزشکی کرج قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: در پی رصد و پیگیری های مستمر واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی دامپزشکی شهرستان کرج، بخش قطعه بندی پایانه پردیسان فاقد ضوابط بهداشتی شناسایی و با هماهنگی به عمل آمده از ادامه فعالیت آن تا رفع کامل نواقص مربوطه جلوگیری شد.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

وی در پایان ازمردم خواست برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از شیوع احتمالی بیماری ،از خرید محصولات فاقد شناسنامه و قطعه‌بندی خارج از سیستم بهداشتی خودداری نمایند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.