فرماندار تنگستان:

داروخانه دامپزشکی در بخش دلوار مستقر شود

فرماندار تنگستان گفت: دستگاه‌های مرتبط برای راه اندازی داروخانه دامپزشکی در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به دامداران و پرورش دهندگان آبزیان در دلوار همکاری داشته باشند.
کد خبر  10124
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری مهر، احمد لطفی شنبه شب در نشست کار گروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تنگستان اظهار داشت: نظر به اینکه بنگاه‌های اقتصادی می‌توانند نقش فعالی در رشد اقتصادی تنگستان داشته باشند لازم است در راستای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و پایداری آنها دستگاه‌های اجرایی، نهادها؛ مؤسسات باید آنچه نیاز دارند از تولیدات بنگاه‌های اقتصادی مستقر در شهرستان تأمین کنند.

فرماندار تنگستان ادامه داد: ضروری است دستگاه‌های اجرایی و حمایتی در خصوص ثبت تعهد اشتغال دستگاه‌های خود در سامانه رصد اشتغال کشور مربوط به سال ۱۴۰۲ تسریع کنند.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی باید در خصوص پاسخ استعلامات مربوط به واگذاری اراضی به اشخاص و سرمایه گذاران حتماً با فرمانداری هماهنگ باشند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی تصریح کرد: نظر به اینکه در مراکز و شرکت‌های تکثیر و پرورش آبزیان و واحدهای دام بخش دلوار از نیازهای اساسی آنها در حوزه بهداشت استقرار داروخانه دامپزشکی است و دستگاه‌های مرتبط جهت راه اندازی این بخش مهم در راستای بهبود کیفیت خدمات رسانی به دامداران و پرورش دهندگان آبزیان در دلوار هم افزایی و همگرایی لازم داشته باشند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.