۴۰ نفر از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پر استناد دنیا

دکتر احمد عریان، استاد دانشکده دامپزشکی در رتبه هشتم جهانی دامپزشکی قرار گرفت

۴۰ نفر از اعضای هیأت‌علمی دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پراستناد دودرصد برتر جهان در سال ۲۰۲۳ (براساس عملکرد استنادی در سال ۲۰۲۳ و عملکرد استنادی حیات‌ علمی) قرار گرفتند.
کد خبر  10016
خبر مهم

به‌گزارش فاخته به نقل از ایسنا، طبق تازه‌ترین گزارش سالانه الزویر از عملکرد استنادی پژوهشگران در سال۲۰۲۳ که برمبنای شاخص‌های استنادی برگرفته از پایگاه اسکوپس منتشر شده است؛ براساس تحلیل عملکرد استنادی یک‌ساله (جدول ۱)، ۴۰ پژوهشگر از دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پراستناد دودرصد برتر قرار گرفته‌اند.

در حوزه‌ علوم انسانی برای نخستین‌بار، محمدحسین رونقی، عضو هیئت‌علمی دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی دانشگاه شیراز در جمع دانشمندان دودرصد برتر دنیا قرار گرفت.

در تحلیل‌های رشته‌های موضوعی، حمیدرضا پورقاسمی، محمدرضا رحیم‌پور و احمد عریان، رتبه‌های یک تا سه را در دانشگاه شیراز احراز کرده‌اند. همچنین، احمد عریان رتبه هشتم جهانی در حوزه دامپزشکی، حمیدرضا پورقاسمی رتبه ۳۶ جهانی در حوزه ژئوشیمی و ژئوفیزیک و محمدرضا رحیم‌پور رتبه  ۶۹ جهانی در حوزه مهندسی شیمی را کسب کرده‌اند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

همچنین بر اساس تحلیل عملکرد استنادی طول خدمت ۲۹ پژوهشگر از دانشگاه شیراز در شمار پژوهشگران پراستناد دو درصد برتر قرار گرفته‌اند. احمد شیخی، حمیدرضا پورقاسمی و حسین هندی، رتبه‌های یک تا سه را در دانشگاه شیراز احراز کرده‌اند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.