انتصاب دکتر مهران مجلسی به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، سرپرست دانشگاه آزاد واحد شهرضا را منصوب کرد.
کد خبر  10467
خبر مهم

به گزارش فاخته در حکم انتصاب صادره امده است:

«برادر گرامی جناب آقای مهران مجلسی 

با سلام  

بنا به پیشنهاد رئیس محترم دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و با توجه به مراتب تعهد و سوابق اجرایی ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا» منصوب می‌شوید.

از جناب‌عالی انتظار می‌رود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های معنوی، مادی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای هیأت علمی و کارکنان در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ کیان دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ارتقای علمی دانشگاه و همچنین اجرای برنامه پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی و اعتلای واحد اهتمام ورزید.»

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

لازم به ذکر است مهران مجلسی با دارا بودن مدرک دکتری حرفه‌ای دامپزشکی، عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان است که سوابقی ازجمله سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی‌شهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی  واحد نائین را در کارنامه اجرایی خود دارد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.