تشکیل شوراهای استانی قوی و مسئولیت‌پذیر نتیجه حضور گسترده در انتخابات است

«دکتر سیدمهدی قمصری» عضو شورای مرکزی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران جهت مشارکت پرشور در پنجمین دوره انتخابات شورای نظام دامپزشکی استان‌ها از اعضای سازمان نظام دامپزشکی دعوت به عمل آورد.
کد خبر  10127
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

زندگی مطلوب در شکل کنونی جوامع انسانی و مجموعه‌های مختلف صنفی و حرفه‌ای با مشارکت وسیع و همگانی کلیه آحاد آن جوامع محقق می‌شود. طبعا مناسب‌ترین روش جهت این مشارکت برای تعیین مدیران، برگزاری انتخابات برای امور مختلف می‌باشد.

ساختار سازمان نظام دامپزشکی یک تشکیلات مردم نهاده است که برآمده از دیدگاه کلی مردم سالاری در اداره امور کشور می‌باشد. بررسی سیر تاریخی عملکرد این سازمان به وضوح نقش همکاران محترم عضو سازمان را در توانمندی هرچه بیشتر این سازمان در ایفای مسئولیت‌های آن نشان می‌دهد. براساس این پیشینه و ضرورت ارتقا کیفیت نقش‌آفرینی این سازمان در حوزه‌های مختلف دامپزشکی کشور، مشارکت هرچه گسترده‌تر همکاران محترم در انتخابات پیش‌رو بعنوان یک وظیفه ملی و صنفی ضروری می‌سازد. اعتقاد راسخ دارم با درک عمیق همکاران فرهیخته عضو سازمان از این ضرورت اجتماعی و ملی، و نتیجتا مشارکت وسیع همگانی، شاهد انتخاباتی پرشور، با نشاط و پرشکوه بوده که نتیجه آن تشکیل شوراهای استانی قوی، پیگیر و با مسئولیت‌پذیری بسیار بالا خواهد بود.

دکتر سیدمهدی قمصری

عضو شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.