نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی:

مجوز جذب دانشجو در مقطع دکترای دامپزشکی برای گرمی در سال آینده اخذ شده!

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجوز راه اندازی دانشگاه فرهنگیان و جذب دانشجو در مقطع دکترای دامپزشکی برای گرمی اخذ شده تا از سال تحصیلی آینده جذب دانشجو را در این مجموعه دانشگاهی شاهد باشیم.
کد خبر  10023
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از خبرگزاری مهر، نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجوز راه اندازی دانشگاه فرهنگیان و جذب دانشجو در مقطع دکترای دامپزشکی برای گرمی اخذ شده تا از سال تحصیلی آینده جذب دانشجو را در این مجموعه دانشگاهی شاهد باشیم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای احداث خانه بهداشت و ۳۰ میلیارد تومان برای آغاز عملیات احداث درمانگاه تأمین اجتماعی گرمی اختصاص یافته تا از اواخر آبان ماه پیمانکار عملیات اجرایی پروژه را شروع کند.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

وی ادامه داد: شرکت سرمایه گذاری وابسته به تأمین اجتماعی برای احداث مجتمع دامپروری در گرمی ۵۷۰ میلیارد تومان منابع هزینه خواهد کرد که حفاری چاه و تأمین زیرساخت‌ها در حال انجام است و در کنار آن صنایع شیر ایران نیز قرار است با اعتبار اولیه ۶۰ میلیارد تومان مجموعه فرآوری محصولات لبنی را در گرمی آغاز کند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.