وبینار تخصصی اهمیت مدیریت جمعیت سگ‌های پرسه‌زن در کشوربرگزار می‌شود

وبینار تخصصی با موضوع ' اهمیت مدیریت سگ‌های پرسه‌زن در کشور ' با مشارکت بیمارستان دامپزشکی مرکزی‌تهران، مرکز تحقیقات هیداتید ایران و مدیران و کارشناسان سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور برگزار می‌شود.
کد خبر  9976
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های‌کشور، در این وبینار تخصصی‌که از سوی مرکز مطالعات‌راهبردی و آموزش‌شهری و روستایی این سازمان برگزار می‌شود؛ دکتر امید مرادی رئیس بیمارستان دامپزشکی ‌مرکزی‌ تهران‌ متخصص‌ جراحی ‌دامپزشکی، مهندس ‌مجتبی ‌طباطبایی ‌مدیر برنامه‌های‌ ترویجی ‌بیمارستان دامپزشکی ‌مرکزی ‌تهران‌ و مسوول‌کمیته ‌اخلاقی ‌جنسیت‌ حیوانات ‌شهری ‌شبکه ‌ملی‌ تشکل‌های‌ ‌محیط‌زیستی‌کشور، دکتر مجید فصیحی‌هرندی رئیس مرکز تحقیقات کیست هیداتید ایران و عضو هیأت‌علمی‌دانشگاه علوم‌پزشکی‌کرمان و دکتر مسعود احمدی سرپرست دفتر محیط زیست و خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری های کشور شرکت دارند.

این وبینار تخصصی که به بررسی وضعیت موجود مدیریت سگ‌ها و چالش‌های پیش‌رو در کشور خواهد پرداخت روز دوشنبه ۲۴مهرماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار می‌شود.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

لینک شرکت در وبینارWebinar.kashan.ir  است و به شرکت کنندگان در این وبینار از سوی مرکز مطالعات ‌راهبردی و آموزش ‌شهری و روستایی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گواهی آموزشی  اعطا می‌شود.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.