مهلت ۱۰ روزه قانون برای مالکان سگ‌ها در شهرستان بابل؛

چنانچه در شهرستان شاهد سگ گردانی در ملاء عام باشیم برخورد قانونی شده و سگ‌ها به متولیان امر و مالکان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

فرمانده انتظامی شهرستان بابل با اشاره به اینکه طبق آخرین دستورالعمل وزارت کشور در خصوص ساماندهی وضعیت سگ‌های با صاحب گفت: از تاریخ ۱۸ مرداد به مدت ۱۰ روز اطلاع رسانی در خصوص ممنوعیت حضور سگ‌های با صاحب در فضای مجازی و در سطح شهر انجام می‌شود، چنانچه از تاریخ ۲۸ مردادماه در شهرستان شاهد سگ گردانی از سوی مالکان سگ‌ها در سطح شهر، پارک‌ها، داخل ماشین، اماکن عمومی و ملاء عام باشیم با آنها برخورد قانونی شده و سگ‌ها به متولیان امر و مالکان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.
کد خبر  9534
خبر مهم

به گزارش فاخته، سرهنگ محمدزمان شالیکار در نشست خبری با اصحاب رسانه با تاکید بر فراهم کردن امنیت خبرنگاران در شهرستان، گفت: همدلی و انسجام رمز موفقیت هر مدیر دستگاه اجرایی است.

وی افزود: براساس آخرین بخشنامه و دستورالعمل وزارت کشور جمع آوری سگ های بلا صاحب در سطح شهرها مورد تاکید قرار گرفت از این رو جمع آوری سگ‌های بلا صاحب برعهده محیط زیست، دامپزشکی و شهرداری است که نیروی انتظامی وظیفه پشتیبانی انتظامی  را دارد.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

 فرمانده انتظامی شهرستان بابل بااشاره به اجرا برنامه ناظر یک، دو، سه و چهار در حوزه عفاف و حجاب تصریح کرد: طرح ناظر یک شامل خودروهایی است که سرنشین آنها اقدام به کشف حجاب کنند که ابتدا با تذکر ودر صورت تکرار به توقف خودرو منتهی می شود.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دزطط
    می گوید:
    چراپس تو مشهد که شهر امام رضاست با سگ‌گردانی و سگ گردانان برخورد نمیشه؟؟
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.