آیا سریال پلمب کلینیک های دامپزشکی مجددا کلید خورده؟

شهرداری مشهد ورودی کلینیک دکتر بهزاد سعیدی را مسدود کرد! + پی نوشت فاخته

بر اساس اطلاعات واصله، شهرداری منطقه 12 مشهد، ورودی کلینیک دکتر بهزاد سعیدی را مسدود کرده است.
کد خبر  10950
خبر مهم
به گزارش فاخته، دکتر بهزاد سعیدی در تماس با فاخته ضمن اظهار گلایه از این اقدام شهرداری، خواستار اقدام لازم از سوی نظام دامپزشکی استان شد.
وی همچنین در پیام ارسالی خود به تحریریه فاخته نوشت:
«متاسفانه مورخه ۱۴۰۲/۱۲/۶ شهرداری منطقه ۱۲ کلینیک دامپزشکی بنده واقع در منطقه شهرک غرب رو بدون هیچ اخطار کتبی و تذکر؛ ورودی کلینیک اینجانب دکتر بهزاد سعیدی را با نیوجرسی مسدود کرده و متاسفانه طی مراجعه به شهرداری منطقه؛ نظام دامپزشکی مشهد هیچگونه پاسخ متناسب و قانع کننده ای دریافت ننموده ام.»

فاخته- این که علت این اقدام شهرداری حتی برای کلینیسین دامپزشکی شاکی مشخص نیست جای تعجب دارد و بدتر از آن این است که به اذعان دکتر سعیدی، نظام دامپزشکی هم پاسخ قانع کننده ای در این زمینه نداده است.

سال هاست که شاهد آن هستیم به هر بهانه ای جایگاه اجتماعی دامپزشکان و حرفه های مرتبط آنان در مراکز تولیدی و یا مناطق شهری توسط افراد یا نهادها تحت الشعاع افکار نادرست قرار گرفته و حرفه ای که در پیشگیری از بیماری های مشترک در جامعه در خط مقدم قرار گرفته دچار آسیب های اجتماعی و معیشتی فراوان شده است.
آنچه لازم است عزم جزم متولیان است و دادخواهی این عده در سطح کلان به جهت دفاع از جایگاه والای این حرفه!
یادمان باشد که «حرمت امامزاده را متولی آن نگه می دارد!»
 

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دامپزشک
    می گوید:
    باز شروع شد داستان ما! چرا کسی صدای ما رو نمیشنوه
  • کلینسین
    می گوید:
    باور کنید خسته شدیم از داستان ها. چه زمانی قراره ما هم مثل بقیه مشاغل آرامش داشته باشیم؟ یک روز تعرفه ها. یک روزمالیات. یک روز ماده19. یک روز حادثه و آسیب.....چرا تموم نمیشه
  • drvet
    می گوید:
    پی نوشتت عالی بود فاخته. مخصوصا اونجایی که گفتی حرمت امامزاده به متولی اش هست
  • مجتبی
    می گوید:
    من خودم کارمند دامپزشکی هستم و بخاطر این مشکل بوجود آمده برای دوست عزیزمان آقای دکتر سعیدی ناراحتم ، اما عزیزان بخش خصوصی از چه جیزی گلایه دارند؟ در انتخابات نظام دامپزشکی به کارمندان دولت رای می دهند، نفرات برتر نظام دامپزشکی استان ..... همگی کارمند دولت هستند، کارمند دولت درد بخش خصوصی را درک نمیکند، و به اندازه کافی هم برای رفع مشکلات آنان تلاش نخواهد کرد، عزیزان بخش خصوصی فکر می کنند اگر بین نظام دامپزشکی و اداره کل اختلافی بوجود بیاید، اعضای محترم نظام دامپزشکی استان ..... که غالبا کارمندان دولت هستند طرف چه کسی را می کیرند؟ طرف بخش خصوصی یا طرف مدیر کل را؟
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.