شهردار تهران:

سگ‌گردانی کار ناردستی است

علیرضا زاکانی گفت: سگ‌گردانی با وضعیت کنونی کار بسیار نادرستی است و مراجع قانونی باید به آن رسیدگی کنند.
کد خبر  10422
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در خصوص سگ‌گردانی افراد در پارک‌ها و خیابان‌ها و حمله وحشیانه برخی از سگ‌های صاحب‌دار به عموم افراد با اشاره به ماده ۵۲۲ قانون مجازات اسلامی گفت: سگ‌گردانی بدون مقدمات و قاعده و قانونمندی و رعایت شرایط، کار اشتباه و نادرستی است و باید توسط مراجع قانونی رسیدگی شود و حتی فرهنگ این کار باید تغییر کند.

وی ادامه داد: حتی افراد اگر قرار است این کار را انجام دهند باید با ضوابط انجام شود.

۱۶ هزار ساختمان ناایمن وجود دارد

شهردار تهران در خصوص ایمن سازی ساختمان‌ها بیان کرد: ۱۶ هزار ساختمان ناایمن وجود دارد، اکنون بیش از دو هزار ساختمان‌ها پایش شده‌اند و گزارش اولیه آن نیز ارسال شده و شکر خدا ۸ تا ۹ دستگاه برای اولین بار در تاریخ شهر تهران دست به دست هم داده‌اند تا از داخل و خارج شهرداری کمک کنند که این پایش به‌دقت انجام شود و در جهت ایمن‌سازی حرکت شود.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید. 

وی ادامه داد: برخی از این ساختمان‌ها باید نوسازی شوند برخی دیگر نیز بازسازی و بخش عمده این ساختمان‌ها نیز باید ایمن‌سازی شوند همچنین برای گورستان تهران در حال بررسی سه نقطه هستیم که در یک جا مقدمات فراهم شده است.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.