نخستین کلینیک و تیمارگاه حیات وحش استان تهران افتتاح شد

نخستین کلینیک و تیمارگاه حیات وحش استان تهران روز سه‌شنبه با حضور رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست افتتاح شد.
کد خبر  10003
خبر ویژه

به گزارش فاخته به نقل از محیط زیست استان تهران، علی سلاجقه با حضور در اداره کل محیط زیست استان تهران علاوه بر افتتاح نخستین کلینیک و تیمارگاه حیات وحش استان تهران از موتور سیکلت امداد و نجات این مجموعه و کشفیات یگان حفاظت استان در ۶ ماهه اول امسال نیز رونمایی کرد.

وی در حاشیه این برنامه با اشاره به اینکه تجهیز اینگونه کلینیک‌ها به امکانات کامل و ضروری جراحی و نیروی متخصص دارای اهمیت است، گفت: با توجه به قرارگیری عمده مناطق تحت مدیریت استان تهران در محدوده شرق استان، راه‌اندازی و استفاده اصولی از این کلینیک که آن هم در شرق تهران واقع شده، می تواند به تیمار و رسیدگی‌های اولیه و سریع به حیات وحش آسیب دیده کمک شایانی کند.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

سلاجقه با بیان اینکه کلینیک و تیمارگاه حیات وحش استان تهران با مساحت حدود ۲۰ متر مربع با تجهیزات لازم شامل انواع داروهای بیهوشی و درمانی در مجموعه اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران احداث شده است، افزود: کلینیک‌های حیات وحش به منظور تیمار اولیه حیوانات آسیب دیده و قرنطینه کوتاه مدت حیات وحش، احداث می‌شوند و در کاهش تلفات گونه‌های آسیب‌دیده موثر هستند.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.