با حضور معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور انجام شد؛

رونمایی از کیت تشخیص بیماری لکه سفید میگو

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور گفت: راهبرد سازمان دامپزشکی کشور حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه است.
کد خبر  10976
خبر مهم

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر محمد سبحانی مطلق در نشست رونمایی از کیت تشخیص بیماری لکه سفید میگو در بوشهر اظهار داشت: فعالیت‌های دانش بنیان و نوپدید در تمامی موضوعات دامپزشکی در دستور کار قرار دارد و راهبرد سازمان دامپزشکی کشور حمایت از تولیدات داخلی و نوآورانه است.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور افزود: حمایت از تولیدات نوآورانه اعم دارو و مواد بیولوژیک، واکسن، مکمل‌ها و کیت‌های تشخیصی و ارتقا آنها به سطح استاندارهای بین المللی را وظیفه خود می‌دانیم.

دکتر سبحانی مطلق تاکید کرد: مجموعه‌های تولیدی همت خود را در راستای قطع وابستگی‌ها و حرکت به سمت تولیدات نوین به پیش ببرند و این نگاه را در تمامی حوزه‌ها داشته باشیم.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.  

وی بیان کرد: تولیدات جدید، علاوه بر جنبه‌های درمانی، جنبه اقتصادی نیز دارد و به طور مثال تولید کیت جدید تشخیص بیماری لکه سفید با دقت بالاتر و حساسیت بیشتر می‌تواند در تشخیص سریع‌تر بیماری و جلوگیری از تلفات نقش مهمی در اقتصاد و تولید میگو داشته باشد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.