مالزی خریدار مرغ آرین ایران شد

مشاور عالی رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: در نشست بررسی زمینه‌های همکاری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و مؤسسه تحقیق و توسعه کشاورزی مالزی این کشور متقاضی مرغ آرین شد.
کد خبر  11155
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی سازمان تات؛ محسن مردی اعلام کرد: در این جلسه  مؤسسه تحقیق و توسعه کشاورزی مالزی (MARDI) مالزی علاوه بر گفت‌وگوهای مهم با رئیس و معاون پژوهشی این مؤسسه بین‌المللی، زمینه‌های مشترک همکاری سازمان و مؤسسه بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: طرف مالزیایی در این نشست با اشاره به توانمندی‌های سازمان تات به‌ویژه پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی و مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور خواستار همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی مرغ لاین آرین در زنجیره تولید گوشت مرغ مالزی و استفاده از تجارب و دانش محققان ایرانی در زمینه ارتقای ژنتیکی مرغ لاین آرین و برگزاری دوره‌های آموزشی شد.

 خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

گفتنی است در پایان این نشست ضمن اعلام آمادگی همکاری‌های مشترک مقرر شد درخواست رسمی از طریق وزیر کشاورزی مالزی به وزارت جهاد کشاورزی برای موارد مطروحه ارسال گردد.

 

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.