چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

جلسه توجیهی کارشناسان و دبیران ماده ۵ قانون نظام جامع دامپروری نظام دامپزشکی

جلسه آموزشی توجیهی کارشناسان و دبیران ماده ۵ قانون نظام جامع دامپروری کشور به صورت برخط برگزار شد.
کد خبر  9519
خبر روز

به گزارش فاخته به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در این جلسه ضمن تشریح وظایف نظام دامپزشکی در حوزه صدور پروانه بهداشتی اماکن دامی، بر لزوم اجرای ضوابط تاکید شد.

«دکتر محمدحسن گلپایگانی» معاون امور فنی و صدور پروانه‌های سازمان با تاکید بر مهلت یک ماهه تعیین تکلیف درخواست‌ها گفت: «وفق قانون نظام جامع دامپروری، می‌بایست در مهلت یک ماهه درخواست متقاضیان تعیین تکلیف گردد و وفق مصوبه انتشار آزاد اطلاعات تمامی اطلاع‌رسانی‌ها در تایید و یا رد درخواست‌ها در مهلت مقرر در بستر الکترونیک و به صورت کتبی به متقاضیان اعلام گردد.»

وی با تشریح وظایف سازمان در سامانه ملی صدور مجوزها، از دبیران صدور پروانه خواست تا در کمال صداقت، بر اساس مفاد قانون، وظایف محوله را انجام دهند.

گفتنی است در ادامه جلسه کارشناسان هر استان به بیان سوالات فنی در حوزه صدور پروانه پرداختند و پاسخ لازم از سوی همکاران ستادی ارائه گردید.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

در خاتمه مقرر شد ضمن تداوم جلسات هم‌‌اندیشی در صورت نیاز و با هماهنگی قبلی، کارشناسان و دبیران صدور پروانه با حضور در سازمان از تجربیات کارشناسان بیشتر بهره‌مند و به تبادل اطلاعات بپردازند.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.