آخرین مهلت ثبت‌ نام خدمات ویژه «بیمه درمان تکمیلی کارآفرین 1402»

این هفته آخرین مهلت ثبت‌نام خدمات ویژه «بیمه درمان تکمیلی کارآفرین 1402» با همکاری سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر  9435
خبر روز

به گزارش فاخته، از اول خردادماه ثبت‌نام خدمات بیمه درمان تکمیلی ۱۴۰۲ در طرح‌هایی با تعهدات طلایی، نقره‌ای و برنزی توسط سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با همکاری بیمه کارآفرین آغاز گردید.

دوره "بیمه خدمات درمان تکمیلی سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با شرکت سهامی بیمه کارآفرین" از اول خرداد ۱۴۰۲ لغایت ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ می‌باشد.

۱.تمامی اعضا و کارکنان سازمان نظام دامپزشکی و تمامی صاحبان صنعت دام، طیور و آبزیان (شرکت‌های واردات و صادرات و پخش دارو، واکسن و مواد بیولوژیک، کشتارگاه‌ها، پرورش‌دهندگان، اتحادیه‌های مرتبط، انجمن‌های صنفی و ...) به اتفاق پرسنل و تمامی اعضای خانواده شامل همسر، فرزندان، پدر و مادر و افراد تحت تکفل خود می‌توانند ثبت‌نام و از خدمات آن استفاده نمایند.

۲.فاقد دوره انتظار (زایمان، جراحی و ... برای بیمه شدگان قبلی)

۳.در سه طرح طلایی، نقره‌ایی، برنزی

۴.پرداخت حق بیمه ثابت و یکسان از نوزادی تا سن ۷۵ سال

۵. پرداخت یک سوم حق بیمه به صورت نقدی و الباقی در سه قسط سه ماهه به صورت متوالی (قسط اول شهریور ۱۴۰2_ قسط دوم  آذر ۱۴۰2_ قسط سوم  اسفند ۱۴۰2)

اقساط فقط ویژه خانواده ها وشرکت ها می باشد.

۶.داشتن بیمه پایه (تامین اجتماعی، سلامت، روستایی و عشایری و ...) الزامی است.

جدیدترین خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

قابل ذکر است جهت کسب هرگونه اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت‌نام بیمه تکمیلی و سایر خدمات بیمه‌ای، نماینده مستقر بیمه کارآفرین در سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا با تلفن ثابت 61061131 یا از طریق واتس‌آپ،تلگرام، ایتا با تلفن ۰۹۰۲۵۵۴۷۸۷۸ پاسخگوی متقاضیان عزیز می‌باشد.

خبرهای مرتبط
برچسب ها
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.