اختصاصی فاخته؛ سرایت موج تعطیلی کلینیک های دامپزشکی از پایتخت سیاسی به پایتخت معنوی!

درخواست رئیس شورای نظام دامپزشکی خراسان رضوی: پیگیری حقوقی صورت گیرد تا بیش از این امنیت شغلی، مالی و روحی دامپزشکان بازیچه چنین رفتارهایی نشود

پس از دامپزشکان تهرانی، چشم دامپزشکان خراسانی هم در مشهد به تعطیلی و اولتیماتوم های 48 ساعته صادره از سوی مدیریت شهری روشن شد!
کد خبر  11525
titr

به گزارش فاخته، نهادهای متولی دامپزشکی کشور در تکاپو و گیر و دار نحوه برخورد با شهرداری ها در تهران با کلینیک های دامپزشکی و تعطیلی این واحدها بودند که گویا در مشهد نیز چنین تحرکاتی دیده شده که نتیجه آن نامه بلند و بالای رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خطاب به مدیر کل دامپزشکی خراسان رضوی است.

بنا به این گزارش، دکتر «امیر افخمی گلی» با استناد به برخی شواهد، مدارک و مکاتبات سنوات قبل، ضمن ابراز نارضایتی از برخورد شهرداری ها در مناطق مختلف مشهد، خواستار پیگیری حقوقی از سوی نهاد حاکمیتی دامپزشکی در استان شده است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

«افخمی گلی» ضمن استناد به نامه مدیر کل بازرسی استانداری منضم به نامه وزارت کشور و آرای مختلف دیوان عدالت اداری از برخورداری کلینیک های دامپزشکی از مزایای کلینیک های پزشکی یاد کرده و رفتار منفعت طلبانه مدیریت شهری را سبب ایجاد مانع برای تولید و تولید کننده و نیز باعث ایجاد روحیه سرخوردگی بین دامپزشکان در این صنف یاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

دستیابی به هویت و ساختاری منسجم و کارآمد، اولین دستاورد استقلال مالی نظام دامپزشکی است/ در مورد همکاران شاغل در حوزه درمان مشکلات جدی وجود دارد

محدودیت فعالیت های درمانی کلینیک های دامپزشکی ارکان دامپزشکی را گرد هم جمع کرد

وی از مدیر کل دامپزشکی استان خواسته است تا در این زمینه پیگیری های حقوقی صورت گیرد تا بیش از این امنیت شغلی، مالی و روحی دامپزشکان بازیچه چنین رفتارهایی نشود!

 

 

خبرهای مرتبط
تصاویر خبر
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • دامپزشک
    می گوید:
    درود به شرفت دکتر افخمی
  • محمدی
    می گوید:
    بسیار عالی بود. امیدواریم این حرکت برای استان نجات بخش باشد
  • همکار
    می گوید:
    به نظر میاد تمام این مشکلات سر پول هست. گویا مدیریت شهری پول بیشتری می خواد برای مساعدت
  • سعید
    می گوید:
    انگار داره این حرکت به همه جای کشور سرایت می کنه. تکلیف ما دانشجوهای دامپزشکی چیه با این آینده ای که از حالا داریم می بینیم؟
  • کیانی
    می گوید:
    از سازمان دامپزشکی و ادارات کل می خواهیم کمک کنند و قاطعانه حمایت کنند. موضع سکوت در حال حاضر به کار نمی آید. لطفا منفعل نباشید و کمی به فکر شان و منزلت دامپزشکان باشید
  • کلینیسین
    می گوید:
    بدا به حال ما. متاسفیم. کاش رشته و شغل دیگه ای انتخاب می کردیم که این همه با چالش مواجه نباشیم
  • مطلع
    می گوید:
    عیب نداره. 4 ماه دیگه 14 مهر می رسه باز پشت تریبون ها حرف های قشنگ قشنگ می زنن براتون و شما هم کیف می کنید. واقعا چه فرک می کنند که حال و روز دامپزشکی رو این شکلی کردند. اون از تعرفه ها. اون از ماده 19 این از کلینیک هامون
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.