چهارشنبه / ۱۹ اردیبهشت / ۱۴۰۳

رییس جدید شورای نظام دامپزشکی استان ایلام در گفتگو با فاخته:

پیگیری حقوق به حق واکسیناتورهای بخش خصوصی، مهم ترین کار به جا مانده از نظام گذشته است

رییس شورای نظام دامپزشکی استان ایلام گفت: مهم ترین کار به جا مانده از نظام گذشته، پیگیری حقوق به حق سایر رده های دامپزشکی و واکسیناتورهای بخش خصوصی با تکیه بر بومی گرایی و انجام اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال پایدار برای آن ها است.
کد خبر  11048
خبر مهم

به گزارش پایگاه خبری فاخته، دکتر یونس خلفی با بیان این مطلب، اظهار کرد: بنده متولد 1370 و فارغ التحصیل دانشگاه آزاد واحد سنندج هستم. در دروه چهارم شورای نظام دامپزشکی حضور داشتم که به عنوان دبیر و نایب رییس در خدمت اعضای نظام دامپزشکی استان بوده ام.

وی ادامه داد: از جمله برنامه های مهم ما در این نظام، می توان به راه اندازی بخش حقوقی نظام دامپزشکی با همکاری کانون وکلای استان ایلام برای اعضای فعال سازمان نظام دامپزشکی استان، پیگیری برگزاری جلسات مانده 19 با همکاری اداره کل دامپزشکی استان جهت احقاق حقوق مسئولین فنی بخش خصوصی برای افزایش استانداردهای کیفی کارخانجات و تولید فرآورده های دامی، برگزاری منظم کلاس های آموزشی برای اعضای دامپزشکان استان ایلام، تشکیل کارگروه از پیشکسوتان بخش خصوصی برای مشاوره به شورای نظام دامپزشکی برای پیشبرد هر چه بیشتر اهداف نظام و تلاش برای ارائه خدمات رفاهی برای اعضا اشاره کرد.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان ایلام تاکید کرد: مهم ترین کار به جا مانده از نظام گذشته، پیگیری حقوق به حق سایر رده های دامپزشکی و واکسیناتورهای بخش خصوصی با تکیه بر بومی گرایی و انجام اقدامات لازم برای ایجاد اشتغال پایدار برای آن ها است.

خلفی تصریح کرد: خوشبختانه نظام دامپزشکی ما دارای استقلال کاملی است و این امر سبب شده است که ما بتوانیم برای اهداف خود برنامه ریزی های منظمی انجام دهیم، تا بتوانیم اهداف خود را به خوبی پیش ببریم.

وی بیان کرد: همانطور که در دوره پنجم نظام دامپزشکی همکاری تنگاتنگی مابین اداره کل دامپزشکی استان با نظام دامپزشکی، منجر به بهره برداری پروژه های زیادی در استان شد، در ادامه این روند همواره سازمان نظام دامپزشکی با ایجاد تعامل سازنده علاوه بر اداره کل دامپزشکی با تمام ارگان های دیگر سعی بر این مهم دارد که با کمترین هزینه ها بتواند مشکلات هم استانی های عزیز را در کوتاه ترین زمان انجام دهد.

رییس شورای نظام دامپزشکی استان ایلام اضافه کرد: تعداد کل اعضای دامپزشکی استان ما 615 نفر بوده که 136 دکتری دامپزشک، 487 نفر پیردامپزشک و سایر رده ها و 11 نفر تخصصی هستند که از بین آن ها 185 عضو داریم که عضویت آن ها بروز و فعال است.

خبرهای حوزه دامپزشکی و صنایع دام و طیور را در کانال تلگرامی فاخته دنبال کنید. (کلیک کنید)

دیدگاه خود را در خصوص این گزارش، از قسمت نظرات، به اشتراک بگذارید.

خلفی در انتها خاطرنشان کرد: تشکر ویژه ای از همکاران خود می کنم که از تمامی شهرستان های دور و نزدیک با شرکت در انتخابات شورای نظام دامپزشکی، پشتوانه محکمی برای شورای نظام دامپزشکی در دوره پنجم بوده اند و در آخر از زحمات دکتر قیطاسی بابت زحمات بی دریغی که برای نظام کشیده اند، کمال تشکر را دارم.

گفتگو: غزاله شهیدی

خبرهای مرتبط
برچسب ها
آنچه شما گفته اید
  • سایر رده ها
    می گوید:
    درود بر شما این کاری که به عنوان کار به جا مانده از نظام گذشته یادکردید در اغلب استانها باید اتفاق بیفته
  • دامپزشک
    می گوید:
    تبریک می گم به رئیس جوان و با انگیزه نظام استان ایلام
  • همکار
    می گوید:
    اقدامات رفاهی و معیشتی باید در صدر کارها و اولویت نظام استان ها قرار بگیره
  • سعید
    می گوید:
    برای تعرفه های پایین هم فکری بکیند. واقعا افتضاحه
  • دکتردامپزشک
    می گوید:
    تبریک به دکترخلفی جوان و باانگیزه انشالله مثل همیشه موفق و سربلند باشین مثل همیشه بهتون افتخارمیکنیم
  • همکار
    می گوید:
    انشالله شاهد موفقیتتون در مراتب بالاتر باشیم دکتر جان
  • دکتر دامپزشک
    می گوید:
    اقای دکتر لطفا به فکر حقوق مسول فنی ها طبق تعرفه باشید ما منتظریم خبرهای خوب در این زمینه هستیم انشالله
نظرات
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر
ورودی نامعتبر

این پایگاه خبری بر اساس مجوز معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مشغول فعالیت است. این پایگاه خبری تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و هر گونه برداشت از مطالب آن تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

تمامی حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی فاخته محفوظ است.